Tweede kerstdag

26 december 2015 - Bocas Del Toro, Panama

De grootte van het surfboard verraadt het niveau van de surfer. Hoe groter het board, hoe makkelijker het surfen is. Zoals te zien is op de foto, zijn we beginners. Er is slechts 1 maat groter. Samen met Ralph deelden we twee boards. We hebben 20 minuten moeten lopen naar het strand met die mega grote boards onder onze arm, omdat we vergeten waren dat we geld bij ons hadden voor een taxi. We hadden (dachten we) maar 1,50 bij ons, en die bewaarden we voor de terugweg, waarbij 1 persoon de boards met de taxi terug naar de winkel kon brengen. We kwamen er pas 's avonds achter dat de rest van het geld gewoon in de tas zat…

Deze foto werd gemaakt op 26 december 2015 in Bocas Del Toro, Panama.

1. Marcel, Ceri, Owen en Iestyn:
    30 december 2015
    Dat is mij echt nog nooit overkomen:-) Alvast een mooi 2016 van mij, Ceri, Iestyn en Owen.
  2. Ellen:
    Toch vind ik het een heel mooie en stoere foto
  3. Ellen:
    30 december 2015
    Toch vind ik het een heel mooie en stoere foto.
  4. Cor en Monique:
    31 december 2015
    Tom en Simone, wat een geweldige belevenissen, heerlijk om zo over jullie schouders mee te mogen kijken. Blijf lekker genieten en een fijne jaarwisseling en een top 2016 gewenst. Dikke knuff Cor en Monique