Verder dan gedacht

1 december 2015 - Bocas Del Toro, Panama

Tom had het fantastische idee om met de kajaks van onze taalschool naar een ander eiland te peddelen om daar naar een rif te snorkelen. Uiteraard was dit iets verder dan gedacht, maar het was de moeite waard, want we kwamen uit bij een heel mooi verlaten strandje. Helaas toch niet zo verlaten, want er hingen bordjes met 'watch your backpack' en 'thief beach'. Wel hele mooie visjes gezien en een flinke work out gehad.

Deze foto werd gemaakt op 1 december 2015 in Bocas Del Toro, Panama.

1. Miep:
    1 december 2015
    Oh wat leuk allemaal!!Alleen die vriezers.Bah.Nou geniet maar lekker van alle mooie dingen.Liefs opa en oma.
  2. Juud:
    Gaaaaf allemaal zeg! Heel veel plezier nog maar dat gaat zo te zien wel lukken xxx
  3. Ellen:
    1 december 2015
    Mooi! En zo blijven jullie lekker in shape
  4. Marcel, Ceri, Owen en Iestyn:
    3 december 2015
    Juist, dat moet je doen, ontdekken buiten de betreden paden :-) Mooi hoor!
  5. Angelique houtman:
    18 december 2015
    Net als zijn vader! Even een "klein" stukje wandelen.