Casa de mama

18 januari 2016 - Uvita, Costa Rica

We hebben een tijdje geen wifi gehad. Onze eerste stop in Costa Rica (ondertussen een week geleden) was Uvita. Een prachtig mooi strand waar we ook nog een dag gesurft hebben. We konden maar 2 van de 3 dagen in ons hostel blijven en verder zat alles vol. De eigenaresse kwam met het lieve idee om ons bij haar moeder thuis te laten slapen. Heel aardig, onze eerste ervaring met de Costa Ricaanse gastvrijheid. Toen we in het huis van de moeder aankwamen bleek 'la casa' nog niet helemaal 'lista' te zijn. Onze deur kon niet op slot en we konden door onze 'muur' de moeder zien als zij naar haar kamer liep. Leuke ervaring, maar weinig geslapen die nacht (niet alle ramen waren af waardoor we het idee hadden dat we buiten sliepen). Gelukkig moesten we vroeg op om naar onze volgende stop, San Gerardo de Rivas, te gaan.

Casa de mama

Deze foto werd gemaakt op 18 januari 2016 in Uvita, Costa Rica.

1. Miep:
    24 januari 2016
    Deze foto zie ik nu pas maar ja dat ziet er niet zo vrolijk uit.De volgende is veel mooier.
  2. Monique:
    25 januari 2016
    Wat een ontzettend lief gebaar! En ach, dat nachtje slecht slapen heb je zo weer ingehaald. Wil best even ruilen
  3. Cor en Monique:
    26 januari 2016
    Ik hoor toch niemand klagen??
  4. Ellen:
    26 januari 2016
    Echt een mooie suite. Ah joh ook dat is weer een ervaring en een goed verhaal voor de toekomst