Casa Mariposa

19 januari 2016 - San Gerardo, Costa Rica

We kwamen na onze bijzondere nacht vroeg aan in San Gerardo. Na onze mindere locatie kwamen we aan in een van de mooiste hostels waar we tot nu toe hebben geslapen. Het is een heel gezellig hostel, midden in de prachtige natuur. We hebben na 2 uur meteen een extra nacht gereserveerd. De eerste dag zijn we direct naar de watervallen gegaan. Hier zaten heel veel vlinders (mariposas). In Costa Rica komen 70% van alle vlindersoorten ter wereld voor. De volgende dagen hebben we elke dag een lange wandeling gemaakt tussen vulkanen, watervallen en hele mooi natuur. Na 4 dagen zijn we richting San Jose vertrokken en op moment van schrijven zijn we in Monteverde.

Deze foto werd gemaakt op 19 januari 2016 in San Gerardo, Costa Rica.

1. Miep:
    24 januari 2016
    Dit is prachtig wat een mooie vlinder en waterval.Dit maakte de slechte kamer.weer helemaal goed.Oh wat zien jullie mooie dingen. Liefs.
  2. Cor en Monique:
    26 januari 2016
    Geweldig hoor, een heel klein beetje jaloers toch wel!
  3. Ellen:
    Wel heel mooi zeg en grote vlinders xxx
  4. Ellen:
    26 januari 2016
    Raar op de eerste foto lijkt het of je geen reactie kunt plaatsen. Lekker spooky lijkt me het cloudforest. En goed voor de huis he een modderbad
  5. Ellen:
    Gaaf die waterval en grote vlinders xxx